Hopptävlingar!

Konstigt nog är jag inte jätte trött :o
Kom hem vid 12 igår och somnade nog inte förrens halv 1, skulle gå upp kvart över 7 sen... Men jag var faktist inte pigg men inte heller trött! Skönt det!
Cyklade ner till Vilsta vid 8, för att vara funktionär. Dom har stora hopptävlingar i helgen. Idag var det 110,120 och 130. Imorgon är det 120,130 och 140!
Kom inte hem förrens typ halv 9, tur att det finns snälla människor så jag slapp cyklad (a)!
Har ont i mina knän och hälar :o Kanske för att jag stod upp hela dan...
Imorgon får jag iallafall sitta, för då ska jag sitta i dommartornet och skriva. Skönt det men tyckte om att stå på banan!
Sen är det slut på den här helgen och kommer nog inte kännas som jag haft så mycket helg... Inte nästa helg heller  :(
Ska nog sova nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0