Helgen!

Hej!
Sitter och lyssnar på musik, älskar det!
Helgen har varit riktigt bra!
Jobbade i fredags, gick väll fint var otroligt stressad hela tiden men det gick det med! Fick skjusts av syster till stan, tog bussen till ärla! Hade det ordentligt trevligt!
Igår gjorde vi ingentig, som vanligt. hehe!
Mammma hämtade mig vid 10 imorse, jag käkade lite fukost och sen skjutsade hon ut mig till ekeby!
Tävlingen gick väll bra, vi tog oss över alla hinder utan att riva förutom på framhoppningen. Men vackert kan jag ju inte säga att det var... och inte kändes det toppen heller...
Imorgon är det idrott direkt på morgonen i vilsta... inte jätte peppad och får se hur mycket jag kan vara med, hostar och snorar och allt.... Inte mysigt :(

Right next to you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0