2 – Min familj

Vad ska man säga om min familj?
Jag bor med min mamma, pappa och syster!
Jag har en bror också men han flyttade till USA för ungefär en månad sen... Saknar honom ordentligt mycket!
Min pappa är insatsledare på brandstationen, vet inte riktigt om man kalla det för jobb... Han jobbar kanske två dagar i veckan... fast då jobbar han ju i 24 timmar!
Mamma är sjuksköterska! Jobbar väldigt mycket istället. Eller hon jobbar väll normalt mycket.
Min syster är otroligt bra!
Jag har även mina två söta katter. Sam och Norbert! Dom är inte helt normala men helt underbara!
Sam är min eller vad man ska säga, jag som döpte henne! Döpte henne efter Sam i Twilight. Norbert är Moas kan man säga då, hon döpte henne efter den norska ryggdraken i harry potter! Inte alls nördar... hehe
Vi har haft dom sen dom föddes, vi hade först två katter Rambo och Cissi. Cissi fick ungar med en av grannkatterna... Tror det var en stor svart korthårig. Hon fick fyra ungar, Vit nos, Zeke, Sam och Norbert. Vit nos flyttade till min morbror, Zeke flyttade till min brors dåvarande flickväns syster men hon hade blåsljud på hjärtat och dog :( r.i.p! Eftersom Cissi inte ville att Rambo skulle vara hemma när dom små kom så "rymde" han, han bor nu några kvarter ifrån oss. Cissi ville inte att kattungarna skulle vara kvar hemma när dom blev äldre så blev hon väldigt arg... Hon flyttade till Stallarholmen. Dom var dom finaste katterna som fanns och mysigaste!
Har inga bilder på min fina familj på den här datorn...

Kommentarer
Postat av: syrran

jag finns för dig dag in och dag ut! alltid, jämt och ständigt. var när och hur som hellst!

glöm aldrig det!!

2011-09-11 @ 02:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0