1 - Presentation av mig själv.

Jaha har ingen aning om vad jag ska skriva... :o
Jag är en snart 16 årig tjej som precis har börjat gymnasiet!
Jag bor en bit utanför Eskilstuna som är en ganska lame stad...
Jag har bott i skogstorp hela mitt liv! Men i tre olika hus!
Jag rider och älskar att vara i stallet!
Jag är född den 13 september 1995!
Jag har gick på samma skola från 6års till 9an... I 9an var jag otroligt trött på den! Kanske inte så konstigt efter 10 år..
Vad ska man mer skriva? :o
Ibland är jag otroligt patetisk.. varför kan man ju fråga sig?
Jag blir hyper av energidryck och pepsi... hehe!
Jag har ganska så dåligt tålamod.. därför hatar jag att lära mig nya saker eftersom det ofta tar ganska så lång tid..
Jag tycker att jag själv är ganska så smart! Men det tycker inte andra.. :(
Om jag har ätit dåligt i skolan eller nått sånt så får jag lätt lågt blodsocker och om jag då försöker mig på att fatta något så blir jag bara frustrerad och börjar gråta... ganska så irriterande faktist... brukar även bli så när jag rider och är trött och det går dåligt, så kommer tårarna... inte så jätte kul :/
Finns nog mer att berätta men det är inte nödvändig fakta.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0