You make me so fucking happy!

Känner mig faktist ganska duktig!
Gjorde klart uppsatsen! Vet inte riktigt hur bra den blev men man kan ju alltid hoppas på något bra!
Var ute och sprang också! Kändes väldigt bra. Sprang vilse... Sprang dit jag brukar, vände där och skulle ta en annan väg hem men när jag sprungit på den ett tag så märker jag att jag springer bortot... så då vände jag för jag visste att det gick en stig som gick åt andra hållet. Jag hittade den stigen och sprang en bit sen sprang jag in på en väldigt liten stig som tillslut inte var någon stig... men så bra som jag är så fortsatte jag bara rakt fram och tänkte att jag hittar nog en stig snart. Och mycket riktigt så kom jag ut på en stig och då visste jag ju vart jag var :D
Haha tänkte bara att ni ville veta ;)
Hahaha bjuder hyfsat mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0