Tragiskt!

Inte bästa uppdateringen precis...
Fredagen spenderades en stund i stallet sen snabbt till stan och möta Linda sen åkte vi till Tuna Vallen och kollade på fotboll med Emil, sen åkte vi runt lite, jag blev mobbad! som vanligt... sen hamnade vi till sist här hemma igen!
Igår åkte jag till Ekeby och hade barnkalas med Saga, skitkul, verkligen skitkul...
Var helt ensam hemma hela natten och kvällen. Kollade på typ 9 avsnitt av O.C, hehe. Fast jag somnade i soffan vid typ tolv och vaknade halv 2... Skickligt av mig!
Gick upp hyfsat tidigt idag och åkte med pappa ner till vilsat där det var lite loppis och sånt, pappa fick rida och jag skrattade! Mycket undergållande!
Hjälpte till lite till sen hem och försökte plugga för en stund sen men det gick inge vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0