Ja vad ska man säga?!

Vet inte vad jag ska skriva..
Jag kommer faila så ordentligt mycket på matte provet imorgon! Ingen ide att börja plugga nu precis...
Har bara liiiite ångest, men vafan det kommer fler prov som jag kan hoppas på att klara!
Funderar på att skita i svenska redovisningen på tisdag också.. men det blir inte bra!! Så jag måste göra det! Men jag vill inte :( Har inte speciellt stor lust att göra nått just nu... Vill bara att det ska bli höstlov så jag slipper skolan! Jag orkar inte med den. Är så trött på att göra saker jag inte vill!! Och just nu vet jag vad jag vill!
Anmälde mig till en dressyrtävling idag också, ganska hyfsat spontant såder, men det blir nog bra! Största problemet är nog bara pengar :/ Vilket jag inte har så jätte gott om just nu...
Har ridit ut två gånger idag, mysigare kan man ju knappast ha det! Fast kanske skulle ha prioterat lite annorlunda och pluggat matte, men andra klarar ju sig igenom livet med ett F på ett prov så varför skulle inte jag göra det?!
Jaja det kanske blir bra!
Längtar efter julen gör jag också! och efter sommaren! eller ne jag saknar sommaren som var..
Herregud vilket virrigt inlägg, kanske så mina tankar är just nu! Aja det var kanske lite intressant, eller nått?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0