I should be playing in the winter snow

Godmorgon! typ eller kanske inte riktigt...
Sitter just nu i min helt underbara säng och gosar med en söt liten kisse.
Bästavän åkte hem för en stund sedan, och igår så var det meningen att vi skulle gå på bio. Men den går ju inte i Eskilstuna vilket får mig att tycka ännu lite mindre om Eskilstuna. Finns nästan aldrig något roligt att göra...
Så igår gjorde vi inte ett dugg vettigt, satt på mcdonals i en evighet, sen gick vi till godisland och stog där ett bra tag, sen flyttade vi oss kanske 50 m och stog där ett bra tag... Kul fredag!
Känner mig sjukt trött, eller huvudet hänger inte riktigt med... Och jag som verkligen borde plugga idag... Känns inte riktigt som det kommer bli det! oops, vill verkligen bara skita i skolan!
Aja nu måste jag sluta klaga!
Längtar ganska hyfast mycket tills julen och snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0