.

Glad idag! Fick E på matteprovet!!! Och A på historieuppsatsen! Mycket bättre kan det knappast bli!!
Hyfsat lugn dag! På idrotten hade vi fördjupningsuppgift vilket är roligt, på mentorspasset fikade vi och på historian kollade vi klart på filmen och sen fick vi sluta eller skriva klart diskussionen vilket jag gjorde!
Har gjort klart den ena svenska grejen. Den andra skiter jag i... Den gör mig inte till en lyckligare människa, och jag tror inte jag kommer hamna på gatan bara på grund av den.
En vän sa att jag borde lära mig att chilla, vet inte om det är bra eller dåligt. Men jag hoppades på att han skulle kunna lära mig det ;) hihiiiiiii!
Hästen var grymt pigg idag, körde ganska hårt med henne vilket ledde till en blöt och förhoppningsvis lite tröttare häst!
You Smile, I Smile!



Kommentarer
Postat av: fulingen på bilden

snygg bild babe ! ;)

2011-10-25 @ 20:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0