Besvikelse, ne bättre utan!

Hade i uppgift till utvecklingssamtalet att vi skulle skriva i vilket betyg vi satsar på i varje ämne och sen skulle vi skriva nått mål vi hade och hur vi skulle uppnå det målet! Jag insåg då att jag inte har nått mål inom skolan... Jag vill bara klara mig igenom den och få hyfsade betyg. Det blir bara jobbigt om jag har mål för om jag har mål och jag inte uppnår dom så blir jag bara besviken om jag istället tänker att jag gör mitt bästa och ser hur långt jag kommer på det. Men alla verkar inte fatta att jag tänker så... Och om jag t.ex. har som mål att få A i engelska så gör jag mitt bästa och allt det men sen får jag bara ett C, snacka om besvikelse! Då är det bättre att jag gör mitt bästa och får ett C och istället tänker, jag gjorde iallafall mitt bästa! :D
Kände bara att jag var tvungen att skriva av mig det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0