Anemenenomene

ojojoj dåligt med uppdatering här!
Det har varit fullt upp hela helgen!
I fredags så red jag först projektridningen vilket var grymt kul! Sen gick det lite såder halv bra men det är en annan sak! Kristin och jag åkte direkt ut till Linda och hjälpte till en stund med Ebbas halloween kalas, fast alla barnen åkte hem en stund efter att vi hade kommit. Sov där ute också. Åkte hem på förmiddagen och red en sväng direkt när jag kom hem. Sen kom Världens bästa och vi åkte ut till en gammal klasskamrat och träffade gammla klassen. Ordentligt mysigt. Tycker om dom väldigt mycket!
I söndags så var det halloweenkalas igen fast denna gång för Elias, det gick fint det med. Kom hem vid 6 och åkte ut till Ärla där jag spenderade natten. Idag var det EKUS möte och vi har nog inte riktigt koll på vad vi ska göra... men men.
Nu ligger linda och jag i sängen och har precis kollat på Hitta Nemo. Fin film lixom!
Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0