Säg det till alla jag är på väg, och jag älskar varje steg jag tar!

Skit dag igen...
Mår ungefär som en bomb några sekunder från att sprängas...
Imorse mådde jag illa när jag åkte bussen, efter idrotten hade jag något grymt ont i magen och nu känns det som om huvudet ska sprängas vilken sekund som helst. Jag kan ju säga att jag mått bättre iallafall!
Historian kan ju gå och ta sig nån stans! Prov om två veckor på ett område vi precis började med (y)
Och dom är duktiga här på skolan utan prov, de två enda prov vi har under ett år ungefär har dom lyckats sätta in på samma vecka! Man kan ju inget annat än nicka och se glad ut men inombords tänka tanken som så många gånger annars slår mig "hur tänker lärare egentligen??". Det är nog en speciell plats i ens lärares hjärna!
Fick gå upp till skolsyster på hälsokontroll idag med. Har vuxit 1 cm sen nian... Nu kan jag inte säga att jag är under en och 170 längre :(
Kanske måste gå till optikern för att se om jag har brytfel eftersom jag har ont i huvudet hela tiden och att mina ögen ser lite röda och trötta ut... Vägrar skaffa glasögon!!
Annars tyckte skolsköterskan att jag såg kaxig och soft ut... vet inte om jag ska ta det bra eller dåligt? :s
Det är en speciell skolsyster vi har!
Sitter och lyssnar på disney musik och försöker få mig att bära ner damsugaren (som jag använde i lördags...) och massa andra saker som jag borde men verkligen inte orkar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0