Every teardrop is a waterfall

Har funderat på att jag kanske vill utbilda mig till hästmassör och kanske läsa om hästens kost och träning och sånt. Hmm kanske är en bra idé? Sen vill jag skälvklart utbilda mig till beridare men det har jag länge velat!
Jag har även kommit på att jag vill lära mig lite japanska typ, eller såna där tecken för tänk va grymt och kunna skriva såna :D
Grymt sugen att åka på konsert också, och det blir ju inte så mycket bättre av att jag sitter och kollar på MTV EMA!
Ska ta och fixa väskan tills imorgon snart, ska ta bussen till rekarne och så hämtar Camilla upp mig där, sen blir det att jobba hela dagen.. Jobbigt men trevligt!
Jobb blir det typ hela helgen faktist... Aja det blir nog bra!
Idag så hände det inget speciellt efter skolan, allt flöt på som vanligt!
Efter skolan satte jag mig och fikade med min fina vän, det var behövligt!
Väl hemma möttes jag av en stor kram och en puss av sötaste Tilda, mysigare kan det ju knappast bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0