Skola...

Känner att jag har bara lite smått ångest inför skolan på måndag...
Har knappt pluggat nått av det jag borde. Ooops.
Det som jag borde ha gjort är
  • Skrivit en svenska redovisning som igentligen skulle ha varit klar förra veckan... Nu har jag på måndag att skriva klart den!
  • Läst ut en bok som ska vara klar på tisdag... Har runt 100 sidor kvar i den.
  • Fördjupnings uppgift inom vald idrott, ska vara klar imorgon 23.59. Den har jag iallafall gjort lite på, så jag har bara lite kvar att skriva om.
  • Flyttahemifrån uppsats, den har jag faktist skrivt lite på men det är lite kronglig att hitta allt och veta hur man ska skriva... Men den ska inte vara klar förrens v.46 så det är ganska lungt!
Det är säkert nått mer men inte vad jag minns... Aja det löser sig nog!
Och imorgon är det dressyr tävling! Inte har jag övat nått på programet heller.. Det går ju toppen för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0