Pluggpluggsovapluggpluggpluggplugg

Jag har så otroligt kul just nu... Är ensam hemma och försöker plugga. Går hyfsat bra faktist fast i den här takten komme rjag inte bli klar med nått... Alltså går det nog inte så bra :/
Igår red jag på förmiddagen, hästen ville inte komma in från hagen... Hon sprang runt och bockade, sparkade och gjorde andra blandade småhopp. Tog ungefär 20 minuter att få in henne... Sen så hade hon ju kletat ner varenda del av kroppen med lera... Kanonkul! Aja vi kom iväg efter ett tag iallafall.
På kvällen skjutsade mamma in mig till stan och jag mötte Emil och vi gick hem till Lars syster, shit va kul vi hade alltså... Tycker om dom ändå!
Kom hem och kunde inte sova, satte mig och försökte fixa en ny header... Det går ju såder med det där. Fick nog av det och kollade på det sista avsnittet av O.C säsong 2. Nu är det bara att börja på 3an :D
Ne nu måste jag fortsätta skriva om taktiker inom ridningen... Om det nu ens finns :/ men jag hittar på nått som låter bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0