Oops

Hade inte jätte stor lust i att skriva så därav den uteblvina uppdateringen.
Men tävlingen gick väll inte så jätte bra... På framridningen var han hur fin som helst och det kändes jätte bra! Men sen när vi kom in på banan så blev han jätte seg och han bjöd inte alls frammåt. Vet inte ens vilken plats jag kom på, sist antagligen. Hade lägsta poängen på länge...
Jag var på bra humör iallafall :D
Ska snart klä på mig och dra mig till skolan... Jag har ingen jävla lust alls :( Längtar jullovet!
Jag hade räknat förut och då fick jag det till att det var 5 veckor i skolan sen jullov, men nu räknade jag igen och det är 7!! herregud hur ska detta gå??
Hahah jag försökte komma på en rubrik till detta inlägg men så började kolla vad jag hade skrivit och det är ganska konstiga rubriker jag har använt mig av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0