någonslagsrubrik!

Känner mig redan friskar... Vet inte om det är bra eller dåligt, hoppas bara jag inte är tillräckligt frisk för att vara med på idrotten imorgon! Det orkar jag inte, men har börjat hosta nu... inte bra!
Konstigt att jag är på så bra humör ändå :/ Är fett glad!
Ridningen gick ganska fint, Pia tyckte att jag var en klenis för jag tyckte att det var jobbigt när det gjorde ont, men hon sa att det är enda sättet för att komma över den där jävla tröskeln... Så jag får väll bara stå ut!
Och jag trodde att det skulle bli en jobbfri helg men nejnej, ska jobba på söndag! Men det är med Joanna så det lär nog bli bra :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad tycker du om min nya inriktning på bloggen? :)

2011-11-18 @ 00:11:45
URL: http://stockholmtomarbella.com
Postat av: Haidi Jakobsson

Godmorgon! :'] hihi

2011-11-18 @ 09:23:15
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0