Dagens tanke!

Hmm... varför smakar alltid smeten godare än kakan?!
Nu tror ni kanske att jag skriver något otroloigt poetiskt och att jag menar något annat när jag skriver smeten och kakan. Men tro det eller ej så menar jag faktist som det står.
Tänk er! Våffelsmeten är godare än en färdiggräddad våffla.
Kladdkaks smeten är godare än en kladdkaka!
Chokladbollssmeten är godare än en färdig rullad chokladboll (alla kanske inte förstår det resonemanget men det är mycket godare!)
Det finns många fler smeter som är godare än kakan! Sockerkakssmet, m.m!
Så min tanke med det hela är då, varför ska vi envisas med att grädda allt??
Där fick ni allt nått att tänka på! ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0