Cp humör!

Skit dag typ...
Den började hyfsat bra!
Tyskan gick också bra! Gjorde typ inget, som vanligt...
Satt kvar och jobbade på stugan, kom en lite bit frammåt iallafall!
Käkade på mcdonalds...
Ridningen gick inte så bra, var inte alls lika peppad som igår. Blev bara irriterad...
Blev bara så trött på allt och alla, och sen blev jag bara mer irriterad, men då på mig själv för att jag blev irriterad på alla andra utan anledning... Normalt??
Var glad men ädnå så arg...
När jag blir irriterad så får jag ännu sämmre tålamod... och då blir det verkligen inte bra :o
Måste nog ut och springa i skogen imorgon så jag kan skrika av mig! Haha...

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1800 läsare om du känner för det :)

2011-11-24 @ 14:32:15
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0