Helgen!

Har haft en så sköön helg!
Åkte till Ekeby tidigt på morgonen igår! Skulle informera grupperna men det fick ridläraren göra för vi red ut. Jag på Woody och Silje på Strumpan! Vi red och klättrade precis som i fredags. Hade sen en ganska tråkig men skön valborg.

Idag gick jag upp vid 8 och cyklade till Ekeby, det gick väll inte så jätte bra för mig och Kristin.... Red biljettridning på förmiddagen, red Fabian, gick nog ganska bra men min sits är så jävla dålig! Jag måste göra något åt den genast!! Sen hade vi fullt upp och det blev fel och allt men det löste sig tillslut! Sen innan vi gick på lunch märkte vi att Chefen låg ner och INTE hade ätit upp sin havre, så då var vi tvungna att ficka lite betfor och magtarmsgrej sen gå ut och gå med honom så att han skulle bajsa men det var bara några kluttar som kom! Han fick stå i boxen medans vi ledde kvartar och red, red Domingo som gick såder... på slutet blev han ganska fin. Kom in igen och fixade allt, Chefen hade fortfarande inte bajsat. Vi gjorde klart allt i stallet så var det bara att gå ut och gå med honom igen, men vi hann bara gå en långsida så bajsade han! =D Så glada har vi nog aldig blivit av lit bajs ;-)

Oj nu blev det en lång text om det men men.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0