Hahahahahaha

Jag är på så bra humör känner jag!! =D
Ridningen idag gick toppen! =D Hoppade i paddocken idag! Det är så roligt oh hästen blir så mycket busigare.
Framridningen gick skitbra! Och galoppen var underbar, jag kunde korta jätte mycket och länga! Sen började vi hoppa, travhoppade ett hinder fört och det gick fint! Sen skulle vi hoppa ett oxer i galopp och då fick han hoppa av lite långt så då tyckte han att det blev lite för jobbigt så han började göra lite blandade "små"hopp, och då man inte är värdens smidigaste så åkte man av! Men det är bara att hoppa upp igen ;) Hoppade samma hinder igen och då gick det fint! Sen var det meningen att vi skulle hoppa hela banan, det gick jätte fint tills efter näst sista hindret. Då blev det lite jobbigt igen så då var det bara att hamna på backen igen, denna gång landade jag mer på rumpan och svanskotan... Tror de andra blev mer rädda än vad jag blev ;) Bara hoppa upp igen, sen resten gick fin fint! Jag tror jag ska börja ramla av lite oftare för det går så bra för mig då =D

Har även varit på sjukhuset idag och tagit spruta och blodprov, även det överlevde jag =D
Jag börjar få förhoppningar om att jag kommer överleva även om jorden går under på lördag så mycket som jag överlever ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0