feels so GOOD being BAD

Så SKÖÖN dag och så SKÖÖN vecka!
Den har varit nästintill perfekt!
Började tidigt men vad kan man göra åt det fick iallafall sluta tidígare vilket var härligt!
Sen ner på stan med vännerna en stund och leta skor, som gick såder...
Sen smsade min söta mamma och jag åkte med henne och handlade lite överallt!
Hem igen och käka lite och sticka ner till Stallet och rida Dexta! Gick otroligt bra för att vara 3:e gången! Vi red ut i skogen så skönt och vi travade tillochmed!! =D Utan att hon blev alldeles för pigg det gillar vi otroligt mycket!!

Nu sitter jag och käkar smoothie! Skit gott! =D


Det är bra men det skulle vara BÄST med dig vid min sida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0