Dagen

Nu var det länge sedan sist....

Idag har jag varit hela dagen på den härliga Ekeby Ridskola! Red Domingo på förmiddagen, det såg fint ut men han är inte min favorit häst precis och inte den sortens häst jag tycker om att rida, nu låter det som om jag bara rider en slags häst men jag menar att min ridstil inte passar ihop med hästen men eftersom jag måste ändra mitt sätt att rida så är det bra att jag rider honom och det är bara att lyssna på ridläraren!
Har även hunnit med många fler saker, duchat häst, putsat sadel+träns, släppt ihopp nya hästar 2 gånger faktist och väldigt mycket mer!!!

Imorgon ska jag åka på Ungdomsledarutbildning det är sista helgen sen slipper jag den! :D
Nu ska jag titta på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0