Strange day!

Hej på er...!

Idag har det varit en konstigt konstig dag! På idrotten blev några för seriösa så att det blev en väldig konstig stämning efter det blev alla "deppiga". Sen blev klassen glad igen, jag blev slagen och fick ett nytt smeknamn, Blånäsa! Hur kul är det? Okej det var ganksa kul, jag blev iallafall skitförbannad då och trodde att jag skulle få en sne näsa men det blev det inte, vilket är otroligt skönt! För jag vill inte ha en sne näsa!
Resten av dagen flöt bara förbi, orkar inte lyssna så mycket och känner att jag fått nog av dessa lärare efter 9 år! Jag längtar tills jag slipper den här skolan och alla dessa prov som det är i 9an!
Jag har svenska prov på fredag om litteratur historia... om grekerna... som var de första lyrikerna... SOM DET ÄR HELT ONÖDIGT ATT VETA NÅGOT OM!! Om det är någon som kommer med ett bra argument till att vi ska kunna det så ska jag inte klaga på resten av denna termin! Och det ska inte vara något om att det kan vara bra att veta i framtiden, eller att det är allmänbildning det ska vara något som bevisar att jag kommer ha använding för det senare!!

Skulle haft projektet idag men sen ringer dom när jag sitter på bussen ner och säger att det inte blir något idag så då är det bara att hoppa av bussen och springa till andra sidan där bussen tillbaka redan stod! GIck hem och borde ha pluggat men det är ju så tråkigt!!


Min underbart söta katt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0