Rubrik?!

Ganka skön dag i skolan igår, efters skolan åkte jag ner till stan och träffade några vänner sen vidare till stallet. Senare blev det en spontan träff med Linn och Hanna. Otroligt trevligt! Vi gick runt runt och sen hem och tittade på film! Ett problem som var igår var att det kom mer snö -.- inte roligt när man precis börjat hoppas att snön skulle försvinna! Det ska iallafall bli varmare den här veckan! Idag ska jag till vilsta och göra något vad vet jag inte... Ikväll blir det trevligt med tjejerna!!
Imorgon ska jag antagligen till stallet fast först ska jag ta sovmorgon!! :D
Sen är jag ledig på måndag så då ska jag till stallet igen! Det är svårt att börja veckan på ett bättre sätt!!

Nu måste jag nog städa... -.-


ni får kolla på denna bild tills det kommer nya ;)


Kommentarer
Postat av: linn

otroligt trevligt var rätt ord! haha, mer spontanträffar!

2011-03-19 @ 13:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0