Längtar!

Sitter och kollar på bilder från jullovet, och usch vad jag tycker om den hästen! Han är för vacker!
Sen började jag kolla på bilder från sommarlover, och det var ännu bättre! Att bara se allt det gröna och himmlen med molnen och solen! Det får mig verkligen att längta! Det är underbart! Varför kan man inte ha sommar när man vill, vår när man vill, höst när man vill och vinter när man vill??
Det skulle sitta så perfekt med sommar just nu! Jag vill cykla! Och bada! Och rida i solen utan att frysa! Och bli brun! Och kunna ha kortbyxor! Och äta glass! Och kunna sola! Och ligga i gräset! OCH HOPPA I HAGEN!! Och känna lukten av sommarregn! Jag tror det var allt ;)
Nu måste jag ta och gå och sova :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0