5 Mars och jag tycker att det är (för) vår!

Det är helg och jag är glad.
Sov inatt hos Linda och imorse åkte vi tidigt för att jobba! Det gick super.
Red Magic och han var så fin! Han är lite vinglig och sånt men det beror väll på mig men i slutet så blev han låg och rund och JÄTTEFIN!! Usch vad jag tycker om honom.
Vi gjorde sen klart stallet och fodrade sedan. Sen väntade vi och släppte ut några hästar, åkte och köpte mat, släppte ut fler hästar, mockade, spånade och sopade! Allt detta klart innan 3!
Sen hade vi inte så mycket att göra fram tills klockan 6 så vi gick ut med hästarna och vilade. Skulle sen fodraför innan 6 då var vi så trötta så vi hade spånpellets krig! Skitkul!
Nu sitter jag här och vi har fått virus på 2 av 4 datorer..... Hur lyckas vi??

Nu ska jag titta på Vampire Diaries! Imorgon ska jag upp hyfsat tidigt och vara funktionär på hoppptävling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0