23 Mars

Kattmat är inte gott! Jag tror nästan kattmat är godare än det vi fick i skolan idag... eller nu överdrev jag lite. Men det var iallafall inte gott!
Efter skolan tog jag bussen ända bort till sjukhuset! Där mötte jag mamma och fick sen ta blodprov och spruta! Men som tack för att jag är "försökskanin" så fick jag en HTC!!!!  Fast ne... jag fick låna en e-dagbok som jag ska skriva hur jag mår varje dag! Och så tänker man att sjukhuset lånar ut HTC till alla som är med i en studie och så får vi "kattmat" till lunch... Hur går det ihop och så ska kommunen bygga om vårat kära torg för j*vligt mkt pengar! Och då kom Jens och jag fram till att dom gav oss kattmat för att det är billigare än vanlig mat så att de kan spara pengar till torget... Ja då vet vi hur det ligger till! 
Dom tog iallafall 4 st blodflaskor av mig idag så jag måste nog gå ut och fylla på lite! Alla som hade tänkt gå ut ikväll, Stanna inne! eller inte...!

Ikväll blir det pannkaka med sylt otroligt smaskigt! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0