Ärla!

Kom hem för ca 2 timmar sen! Har varit i Ärla! Är ni förvånade?! haha
Känner att jag har varit där ganska mycket på sista tiden! Men det är bara härligt! Jag var där från i torsdags tills lördags kvällen, sen idag!
Blev hämtad av Viktor och Jolle på mopederna och vi åkte sen vidare till ärla och hämtade Linda sen vidare ut mot Eklången och Eklångssjön, fråga inte vart den ligger...! Vi badade, frivilligt eller ofrivilligt....
Vi blev fika sugna och Lindas farmor bodde en liten bit därifrån så vi åkte dit och fick fika :D Väldigt snäll farmor har hon!!
Sen hem till Linda och ligga och vila lite hemma hos henne en stund! Och eftersom hon jobbar så sbehövde hon sova så jag, Viktor och Jolle åkte hem till Jolle en stund! Där gjorde vi typ inget! Hade det trevligt!
Sen skjutsade Viktor mig till Hällberga där min syster hämtade mig! Otroligt snäll syster jag har!
Nu är himlen rosa längst bort, väldigt vackert och jag borde verkligen sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0