Väldigt lugn dag!

Idag tycker jag att det borde regna! För det är ju ändå så tråkigt väder ute så det kan lika gärna regna tycker jag för det blir mycket mysigare då, hihi! 

Igår var jag hemma hos min farmor och städade lite och fikade mycket! Handlade lite mat inför kvällen, då träffades några från klassen och hade det mysigt! Jag tyckte det verkade vara en skitbra idé att grilla flintastek på en engångsgrill... Det verkade så smart eftersom flintasteken redan var marinerad men vi tänkte inte på att det skulle ta jättelångtid... haha!
Så det blev varsin liten bit kött men mycke potatissallad! Och självklart machamallows ;)


Älskar bilden! Den har allt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0