The moment I met you!

Har ni någon gång varit så trötta så att ni börjat gråta?
Det har jag! Och det hände senast idag! Fast det kan ha berott på att jag inte hade ätit så mycket heller.
Min helg såhär långt har varit jobbig men rolig!
Blev i torsdag upplockad av Linda, sov hos henne och gick upp tidigt i fredags för att åka till Strömsholm och vara funktionär!
Jobbade hela dagen och kom hem till Linda efter 20.00 och då hade vi åkt innan 7! Sov hos henne en natt till! Gick upp lika tidigt idag och jobba hela dagen igen! Kom hem vid 9 och började då gråta igen för att jag kanske var tvungen att jobba imorgon också och det hade jag inte tänkt och orkade verkligen inte!
Har sett väldigt många fina ritter och otroligt vackra hästar!

Hästfolk är verkligen ett folkslag för sig...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0