Have ya, grab ya til your sore

Jag lyckades idag med! Försov mig med 40min......
Men som tur var spelade det inte så stor roll när jag var där, bra det!

Härlig dag som det alltid är i stallet! Fick hjälpa alla små med sadla och tränsa och allt sånt! Vi har också varit duktiga och putsat jättemycket! Duktiga vi! Bakade kladdkaka också! Den blev kanske lite för kladdig i mitten för där var det mer smet än kladd, men smaskig var den!!

Fick rida Phinemang, och ja vad ska man säga? Han sprang kunde inte ställa till vänster och skulle ma forma honom runt skänkeln så sprang han bara frammåt... Inte toppen alltså!
Imorgon får jag iallafall skjuss och behöver inte cykla! Skönt!
Men hon som hämtar mig har lovat att ringa mig när hon går upp så jag inte försover mig... haha!


                                                        FAMILJEN VÄLDIGT ANNORLUNDA
(jag är väldigt pinsam på denna bild, inte alls speciell....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0