Tillsammans är vi helt enkelt BÄST! ♥

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA BÄSTAVÄN!!!!
Hon är så sjukt underbar! Jag är så glad att vi har kommit varadra så nära för just nu vet jag inte hur jag kunde klara mig utan dig förut?! För du är så otroligt bäst!! Du är alltid glad och får mig alltid på bra humör! Jag kan inte sätta ord på hur mycket du betyder för mig!! Jag är så otroligt glad över att jag har dig!! Jag kommer alltid finnas vid din sida! Vad som än händer! FÖr utan dig är jag ingenting och jag skulle inte klara mig då. Jag har inte riktigt förstått hur mycket en person kan betyda för en förrens nu!! Jag kan prata med dig om allt och det är jag ortoligt glad för!
Hur jag nu ska klara mig utan dig i typ 3 veckor vet jag inte?! :S
Jag kommer sakna dig något otroligt! Men veckorna kommer bli hemska :(
Bara så du vet så ÄLSKAR JAG DIG BÄSTAVÄN!! ♥






Kommentarer
Postat av: Linda

Älskade bästavän, hur jävla bra kan man vara är ju frågan, du slår alla med hur mycket som helst, jag vet inte vad jag gjorde innan när jag inte träffat dig, hur klarade jag mig då liksom ?! :o jag älskar dig så otroligt mycket, girl you are amazing just the way you are, utan dig vid min sida klarar jag inte ett dugg, med dig vid min sida klarar vi allt ! Jag är så himla glad över att jag har just dig, min bästavän, jag älskar att bara kunna vara och prata om allt och ingenting, jag kommer sakna dig något enormt ! Men glöm aldrig att jag älskar dig så mycket att ord inte ens kam beskriva ! <3

2011-07-09 @ 18:04:21
Postat av: Maya

sv: Du är bäst!!! Jag önskar det fanns nått ord som kunde beskriva hur mycket jag älskar dig! men det finns det inte... jag önkskar att du fattar hur jävla mycket jag älskar dig för du är så underbar!!

Jag kommer sakna dig så sjukt mycket vet inte vad jag ska göra utan dig <3

2011-07-10 @ 22:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0