I missed you!

Trevligare helg kan man ju knappast ha!!
Sov i Ärla i fredags och hade det otroligt mysigt!
I lördags åkte vi hem till mig och träffade "klassen" plus andra otroligt trevliga människor!
Även fast det inte blir helt bra jämt så orkar jag inte bry mig!
Vi var i skjulsta och hade det trevligt, badade och massa annat!!
Sen tyckte några att vi skulle åka till subway och käka men det var aldeles för långt så då bestämde vi oss för att sova på min vind! :D
Inte blev det mycket sömn men roligt hade vi! Haha bästa natten på länge kan jag säga!!
och nu känns det verkligen inte som om klockan är halv 6 :O Känns som om jag gick upp för några timmar sen... fast det gjorde jag ju.... haha!

Ja härligt vara det iallafall!!


Kommentarer
Postat av: DIN ÄLSKLING LINDA

världens bästa helg, jag älskar dig enormt bästavän ! <3

2011-07-03 @ 18:05:37
Postat av: Guden!

sv: DU ÄR SÅ JÄVLA BÄST, ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN!!

2011-07-03 @ 23:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0