Life is now, so lets live our hole life out!

Gick upp vid 6 idag och cyklade ut till Örsta för att plocka det sista på åkern. Det gick väldigt fort så kom hem vid 9 igen.
Annars har jag inte gjort så mycket idag! Fast jag har varit flitig med att kolla på film ;) Först kollade jag klart på Harry Potter och dödsrelikerna del 1 som jag började kolla på igår, sen kollade jag på I am number 4. Den var faktist riktigt bra tycker jag, och sist så kollade jag på 7 pounds, den var sjukt bra! Fattade inte riktigt i början vad den handlade om och så men sen blev den så himla fin! Och i slutet så föll allt på plats!
Ska kanske kolla på någon mer innan jag går och lägger mig ;)

Red lilla hästen igår! Hon var ännu duktigare än i Måndags! Vi red på åkern igår med, men vi testade att rida runt hela och hon skötte sig utmärkt. Hon galopperade riktigt mycket också och tillslut så slutade hon till och med att sparka! :D Man kan ju inget annat än bli glad! :D

Imorgon ska jag verkligen SOVA!!

I will die some day, lets hope it's not today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0