I miss everybody ♥

Det känns som om alla har åkt iväg den här veckan :(
Fast jag har ju ganska fullt upp, eller nej det har jag igentligen inte men typ!
Gick upp vid 10 idag käkad frukost och sånt sen cyklade jag iväg till örsta för att jobba lite! Vi plockade i typ 2 och ½ timme! Duktigt av oss! Vi orkade inte göra klart hela åkern idag så imorgon blir det att gå upp tidigt och plocka klart!

Ska rida sen på kvällen oxå! Hon var väldigt duktig igår när jag red! Vi testade att rida runt åkern, förut när vi har gjort det så har hon bara tvärstannat och vägrat att gått frammåt! Men igår så stannade hon bara någon gång och då gick hon sen! Hon fattade till och med galopp några gånger! Usch va stolt jag blir =D Fast hon galopperade bara några steg och så sparkade hon lite och så började hon trava igen! Så duktig tjej hon är!! =D Så kul när man känner att det blit skillnad!

Jag saknar dig redan och hur ska jag då klara mig utan dig i 3 veckor?? :o ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag saknar dig redan <3 vi saknar dig // linn och linda

2011-07-11 @ 22:29:33
Postat av: Maya

sv: Jag saknar er båda! Hoppas ni har det toppen!! :) <3

2011-07-12 @ 13:10:29
Postat av: Linda och linn

Vi har det super mysigt, imorgon drar vi till härnösand :D <3

2011-07-12 @ 14:57:30
Postat av: Maya

Härligt! :D <3

2011-07-12 @ 21:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0