Ännu segare dag...

Väldigt seg dag idag med...
Men jag behöver väll vila upp mig från förra veckan, hihi, saknar den redan förresten :(
Nästa vecka ska jag ju "jobba" varje dag också så måste ju faktist få några sovmornar innan det!

Kvällen igår var lite tragisk... Alla var ute och hade roligt! utom jag...
Max hade typ förfest så det var lite killar här hemma medans jag satt och tittade på tv! fast dom var trevliga dom!
Moa var på kräftskiva!
Mamma och pappa var hemma hos några vänner!
Rolig kväll jag hade då, skulle kolla på Fast and the Furious 4 men som vanligt somnade jag... och vaknade lagom till eftertexten! Så duktigt...

Mamma och pappa kom inte hem förrens typ halv 2! och då gick jag och la mig!
Blev väckt av att Max kommer in och lägger sig på mig vid 3 har jag för mig. Mysig bror jag har!
Gick sen upp senare en alla andra även fast jag gick och la mig tidigast :O skumt!

Ska snart gå ner och rida!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0