Varför ska allt vara så komplicerat?!

Det är fan inte lätt när det är svårt!
och vissa gör det ju inte lättare!

Riktigt skön dag idag iallafall, var på besök på st.eskil, och nu har jag ännu ett program som jag skulle kunna tänka mig att gå, bra eller dåligt finns det båda av!
Sen var det två lektioner sen slut! Tog då bussen ner till vilsta för att ha privatlektion, gick hyfsat bra, man kan ju hoppas på att sitsen blir bättre. Men ibland är det så mkt att tänka på, man ska: sträcka på sig men inte för mkt, man måste slappna av i låren, tårna ska vara uppåt, man ska luta sig bakåt men inte för mkt, man ska sträcka ut jumsken så man kommer ner i sadel, man ska vara "fastklistrad" i sadeln utan att klämma med benen och på något sätt ska man koppla bort armarna och axlarna från resten av kroppen så att dom är still medans resten av kroppen skumpar och en sak till jo man ska skjuta på med sitsen så att hästen går frammåt, så den som säger att när man rider så åker man ju bara med! Men jag ska säga den att det är inte det minnsta enkelt!!!!
Fodrade sen till alla så jag missade bussen och då tänkte jag ta bussen men när jag var på väg dit så ser jag en buss så då antar jag att det är den så då tänkte jag ta nästa buss så jag börgar gå saktare men sen när jag nästan är där så kommer bussen så då missade jag den med, men sen åker pappa förbi så jag slapp åka buss!
Nu borde jag plugga fast måste ducha först!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0