Den svåra frågan!

(bland många svåra frågor)

Jullovet är slut och jag börjar känna lite panik här!
Vet inte vad jag ska välja för gynasium och jag har heller ingen lust att bestämma det just nu!
Fan att det ska vara så svårt, jag vet ungefär vad jag vill göra men det finns ingen sån linje i min lilla stad bara en och den vill jag INTE gå på!
Sen finns det såna gymnasium utanför stan. Men då måste man fixa bostad och och lämna alla som man känner men det vill jag inte!!!!!!!!
FAN VAD JAG HATAR GYMNASIEVAL!!!!!
Det är tanken på att om jag inte väljer den linjen så kommer jag inte ha samma chanser när jag blir större men om jag väljer den linjen så kan jag inte plugga vider på så många saker efter gymnasiet och tänk då om jag inte vill göra det som jag höll på med under gymnasiet då måste jag först plugga upp allting och sen plugga på det jag vill bli!!

Fan det blir inte bra!
Och så tänker jag om jag flyttar härifrån så kanske jag missar massa chanser men om jag stannar kvar här så kanske jag missar chanser så den svåra frågan är:
FLYTTA eller INTE flytta?!

Kommentarer
Postat av: Linn

Maya, även om du skulle gå ett fordonsprogram så kan du hålla på med något helt annat sen när du blir vuxen. Men om du vill gå på ett gymnasium utanför stan' så tycker jag att du ska göra det! Man har bara ett liv. Det gäller att ta risker/chanser. Gå efter vad du kommer tycka är ROLIGT;-)

2011-01-10 @ 15:41:35
Postat av: Mays

sv: men det kanske gör att jag inte får samma chanser so jag kanske hade fått om jag hade gått den linjen!! Och om jag ska gå utanför stan så måste man fixa bostad och bostadsbidrag och bara det ordet gör att jag blir krongligt i min hjärna!! :( inte bra ;) <3

2011-01-10 @ 17:40:18
Postat av: Anonym

sök det du vill, du ska tänka på dig SJÄLV!!! och om du saknar alla för mycket går det offtast/alltid att byta! man får ångra sig, det är mänskligt!

2011-01-14 @ 12:58:27
URL: http://eeurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0