24 Januari

Jag överlevde skolan idag med! men det var knappt, hade en hemskt jobbig idrottslektion! Förstår nu hur jävligt dåligt tränad jag är! Det är inte kul! Så då tänkte jag vara så duktig att jag skulle gå ut och springa men jag har ingen musik så då blir det inte bra!
Och Jag är grymt sugen på att rida! Det känns inte som om jag har hoppat på evigheter och det har gått hyfsat bra! På Jullovet hade jag Tomboy och han kan ju knappt galoppera så då blir man inte jätte pepp på att hoppa! Det blir iallafall ridning för min del imorgon och på torsdag och så kan man ju alltid hoppas på att det blir det på lördag och söndag oxå! :D
NU måste jag verkligen plugga engelska!

My parents, they say
Do all the fun tomorrow, do the boring stuff today
But I say that's wrong
I'll do the fun things today, and the other things can wait

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0