14 januari

Känner just nu att jag har lust att ta tag i whisky flaskan som står i skåpet och klunka i mig det!!!
Orkar inte tänka just nu, och det skulle underlätta om man slapp! Varför kan det inte finnas ett facit till alla frågor som jag har??!! Skulle vara jävligt skönt!!!!

Sitter och kollar på kläder och hittade ett par skit snygga jeansleggings!! fast sen kollade jag på priset, vilket alltid är ett misstag, och då var det LITE över vad min plånbok skulle klara av!!
BAJSKORV!
Någon som vet någonstans dom säljer fina skrivböker?? inte bara en bok med sidor utan lite speciella

Nu ska jag fortsätta kolla runt och kanske blir det en film om jag känner för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0