Humörsvänginigar?! Jo tack!

Dagen idag har varit jäkligt blandat om man tänker på humöret!
Började dagen med skit! Var trött och kände mig som en uppstoppad munk! Inte kul känsla!
Lunchen blev på ett sätt underbar!
Eftermiddagen var först ok sen skit! bussen som går 6 minuter över kom aldrig och då fick jag vänta till 26 bussen skulle gå och då skulle jag rida om 5 min! Hade inte nummret till stallet och kunde inte säga att jag skulle komma sent! Sprang från bussen till stallet och kom dit kvart i, och eftersom hästen jag brukar rida på skulle gå lektion sen så han jag inte rida på honom utan fick rida på marla vilket inte var det roligaste! Tjatade om att jag skulle använda sitsen istället för benen för att få henne att gå frammåt men hon lyssnade inte alls så jag kände att blodsockret var aldeles för lågt! Fick iallafall skjuss hem av mamma skönt det!
Och har nu pluggat i ca 45 min och bestämde mig för att ta en paus!

2 saker ni kanske inte visste om mig:

  • Om jag inte har ätit så kycket på dan och jag sedan gör något som jag inte tycker går något bra, så börjar jag nästan jämmt gråta!
  • Om det är något som inte går som jag vill eller om jag inte fattar något i matten som jag verkligen vill fatta så blir jag jätte arg på mig själv och när jag blir arg har jag oxå lätt för att gråta! Jag blir inte arg på någon annan utan på mig själv för attjag är så dålig eller för att jag tycker att jag är så störd för att jag inte fattar något!

 


Kommentarer
Postat av: linn

Du skulle inte kunna specificera känslan som uppstoppad munk??:-P

2011-02-16 @ 18:27:34
Postat av: Mays

sv: du vet känslan när man är helt full och så gör någon ett hål och stoppar in mer! det är en uppstoppad munk! ;)

2011-02-16 @ 19:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0