Grym natt!

Hejhej!

Hade en riktigt rolig kväll/natt igår!!
Åkte efter skolan direkt ner på stan, där blev det fika och lite annat. Sen hem till mig för att käka och sedan vidare hem till Linn. Där tittade vi på film, Paranormal activity 2! Inte världens bästa filmval... (var tvungen sova med en lampa tänd, det var längesedan det)!
Sen körde vi wii! Otroligt kul! Kom inte hem förrens 3, och vaknade vid 9 och pigg?! hur går det ihopp?! Annars lägger man  sig 10 och vaknar vid 7 och är hur trött som helst?! Det finns nog ingen logisk förklaring till det!

Idag måste jag nog plugga fast jag ska se om jag kan spela lite PS3, blev otroligt sugen sen igår!

Kommentarer
Postat av: Linn

Superkul var det!, men lilla vän, du överlevde iallafall?



Haha oj 9! jag vaknade kvart över ett:-( så nu är hela dagen som bortblåst. Men du kommer vän vara död ikväll istället då;-P

åå Fuel, du måste skaffa det! haha♥

2011-02-12 @ 14:43:21
Postat av: Mays

sv: haha ja det är klart, blev bara nerdragen för trappan och lite psykist sjuk! men vad gör det?! ;) haha!

Jag tror det kunde bero på den där enegi dryken, inte så jätte bra för mig att drika en sån :P jo jag blev väldigt mkt tröttare på kvällen!

JAA det måste jag! Då måste vi spela det! <3

2011-02-13 @ 19:23:38
Postat av: linn

Haha, du dricker EN energidryck och blir heeelt over the top!haha, nej psykiska störningar är väl vardagsmat??



Jag flyttar in om du skaffar det spelet!

2011-02-14 @ 17:19:47
Postat av: Mays

sv: haha det är ju skit bra! driker man två så blir jag vaken hela natten =D jag kängtar tills vi ska campa! :D haha ja iallafall för dig ;)

JAAA! :P

2011-02-14 @ 19:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0