5 Februari 2011

Underbar dag idag!
Gick upp tidigt för att åka iväg till Ekeby och jobba!
Dagen gick riktigt fort, gjorde allt som man brukar! På eftermiddagen blev det typ samma saker och rida!
Gick riktigt bra, red Phinemang för första gången och fick hjälp av Åsa emellanåt, rolig ponny!
Känner att jag lär mig! På lunchen blev det även att leda en häst och plocka av alla grejer och på eftermiddagen blev det att ta tempen på en och ge medecin som är lättare sagt än gjort på en häst som är över 1.70 cm i manken, tänk då när han kan dra upp huvudet men det är tur att han är så snäll!

Nu sitter jag hemma ensam och tittar på American Pie, roligare filmer får man leta efter!
Imorgon ska jag försöka plugga lite på morgonen och sedan åka vidare till stallet för kvartsridnign och EKUS möte!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0