30 november eller 12 mars eller kanske 14 juni!

Jag har lov! Och hur kan man börja ett lov bättre om inte med att åka till stallet?! Tänkte även säga att den lilla tanten till ponny sparkade mig idag!!
Så imorgon ska jag åka bil iprinsiv hela dagen... inte världens roligaste grej!
Ska försöka ladda in lite mer musik på ipoden och så måste jag hitta någon rolig film! Eftersom datorn hänger med upp! Och så måste jag packa! Jag vet aldrig vad jag ska packa det är så otroligt tråkigt speciellt när man inte har med sig några roliga kläder med sig...
Men nu ska jag återgå till att äta vindruvor =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

iprinsiv?!!!!

I PRINSIP!

2011-02-23 @ 21:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0