I hate to miss someone that I never had!

Alla har flytt och lämnat mig ensam med mamma och pappa...
Eller just nu bara pappa eftersom mamma skjussar syskonen till krogen... Det finns bättre stunder, helt klart!
Jag ligger ensam i soffan och kollar på 8 simple rules!
Skönt att julen är över fast nu väntar ju bara mellandagsrean och det hade jag sett fram emot om det inte var så att jag inte har några pengar, inga pengar alls faktist. Hyfsat illa...
Måste sluta klaga det är trots allt jul!
Ska sätta på en film i min ensamhet, imorgon väntas jobb och ridning!

Kommentarer
Postat av: Sevil

hoppas du har haft en fin helg! :D

2011-12-26 @ 20:04:14
URL: http://sevils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0