It's a thorn without a rose!

Tråkigaste kvällen på länge...
Har inget som helst att göra förutom att testa klänningar, vet inte riktigt vad jag ska ha på mig på nyår :o
Är inte jätte pepp på att ha klänning... orkar inte köpa en ny heller så vet inte riktigt hur jag ska göra...
Inga skor har jag heller... Men dom vet jag vilka jag vill ha, men det är bara så att jag har 30 kronor på kortet och i plånboken skulle det eka om jag inte hade så många kvitton!
Det är så mycket annat som jag måste köpa också.. Snowboard kläder, snowboardskor, vinterstall skor och det skulle inte sitta helt fel med en ny hjälm heller!
Herregud hur ska detta gå?!
Inte blir det bättre av att jag sitter och drömmer om en egen häst, mest om grejerna jag skulle vilja köpa... Usch det här funkar inte!
Har inte ro att kolla på film heller, så det blir nog att spela lite!
Nu ska jag återgå till mitt funderande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0