Sometimes it lasts in love, sometimes it just won't happen!

Trodde att det gick bra... men blev glad igår då jag fick reda på att jag fick D på matte provet vi hade innan lovet! Väldigt skönt att vara godkänd! Idag blev jag inte lika glad... Fick reda på vad jag fick på historia provet om första världskriget... fick F. F är likamed stor Fail! Kommentaren var: Tror du har missuppfattat, samt behöver utveckla och tydliggöra vad du menar.
Orkar inte ha omprov speciellt inte om jag måste plugga till det... Men på alla andra saker i historian har jag fått A, det här kändes inte bra!
Nästa år ska jag ta tag i skolan och göra klart komlpeteringarna jag har! Nästa år ska jag bli duktig..!

Hoppade med ponnyn! Det gick hyfsat fint, även om jag fick spotta sand en gång. Kan säga er att ridhusbotten inte smakar så gott som man skulle kunna tro att det gör! Men vi kom in skit bra i en serie, han bjöd jätte bra och allt. Sen så litade jag väll lite väl mycket på honom och höll inte om tillräckligt med benen... Men så kan det gå, han hoppade resten av banan skit bra! Duktig liten ponny!

Imorgon är det nyårsafton och jag försöker tagga till lite! Kommer nog bli en fin kväll. Har tyvärr inte riktigt kommit på vad jag ska ha på mig.... hehe! Snacka om att vara ute i god tid! (y) Blir nog att kolla runt i kära systers garderob och se om nått passar ;) hihi!

Aja det löser sig säkert som vanligt! i värsta fall får jag väll gå i en soppsäck :D

I hate to turn up out of the bloue, invited but i couldn't stay away!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0