Mycket text

Det är konstigt hur någon kan vara så långt borta ett tag, och sen när personen kommer hem så känns det som om den aldrig har varit borta!
Väldigt skönt att höra hans vanliga kommentarer om allt igen!
Helgen har varit mycket, eller det har varit mycket i helgen kanske man säger.
Iallfall, har jobbat hela dagen idag. Fast det gick väldigt fort!
Imorse var vi 6 pers som mockade och vi var klara med det på ungefär en halvtimme! Det kan man snacka om reckord. Sen så var det bara att fixa allt annat, vilket gick bra. Det blir alltid så sjukt när man jobbar med vissa personer, haha. Kul har vi iallafall.
Lucia showen gick faktist väldigt bra, även fast det inte kändes som om vi hade någon koll... Men allt löste sig bra och det var ca 200 besökare!
Jag åkte skidor... Faktist inte det lättaste på ridhusbotten, men så sjukt roligt! Haha, älskar det!
Hatar min kära skola oxå!
Har historia prov imorgon som jag inte har pluggat till, och inte kan jag plugga heller eftersom ELITS inte funkar!
Ibland är dom riktigt dåliga!
Hatar dom även för att vi måste åka ända ut till torshälla imorgon på idrotten... Orkar inte med idrott!
Hatar skolan för den delen!
Ska bli så skönt med jullov!!

Söta ponnyn förra julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0