I can se it in your eyes, you are disappointed!

Känner mig ganska slut i kroppen efter denna helg!
Igår åkte vi med massa folk från stallet till Stjärnholmsridskola på studiebesök och sedan vidare till Boda Borg, riktigt kul var det! Men har träningsvärk idag... och massor av blåmärken på smalbenen och knäna! (y)
Idag blev det jobb hela dagen! Det gick fint! Red Assar som faktist gick bättre än mina förväntingar, sedan blev det att rida Woody vilket också gick väldigt bra!!
Imorgon har jag "sovmorgon" till 20 i 1! känns faktist helt okej!
Eller våra idrottslärare tycker att vi ska träna själva men jag tänkte eftersom jag jobbade hela dagen idag så borde det räknas lite grann ;)
Fina lilla ponnyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0